• Please insert widget into sidebar Customize Left Home 5 in Appearance > Widgets
  • Please insert widget into sidebar Customize Righ Home 2 in Appearance > Widgets
stephen-kong-re_640IIZeE-unsplash-1

Reklama na ekranie ledowym to jedna z najbardziej popularnych form reklamy zewnętrznej i doskonała alternatywa dla tradycyjnego billboardu. Przykuwa wzrok i zachęca do zapoznania się z prezentowaną ofertą. Stojąc w korku, nie można się jej oprzeć. Zastanów się, ile razy obejrzałeś spot, oczekując na możliwość przejazdu. Jeśli chciałbyś skuteczniej promować swoją markę, ta propozycja powinna cię zainteresować.

W ostatnich latach coraz więcej firm decyduje się na reklamę LED. Co ciekawe, nie zawsze są to znane przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji na rynku, które chcą przypomnieć konsumentom o swoim istnieniu. Można wśród nich odnaleźć również mniej znane marki. W ten sposób pragną zaistnieć w podświadomości potencjalnych klientów i wpłynąć na ich decyzje zakupowe. Czy ty również chciałbyś spróbować? Poznaj zalety tego rozwiązania.

5 powodów, dla których warto wybrać reklamę ledową

  • Nowoczesna technologia

Rozwój cyfryzacji i cybernetyki daje coraz większe możliwości. Specjaliści z branży potrafią zrealizować efektowne projekty zarządzane zdalnie praktycznie z każdego miejsca. Dobry pomysł na promocję produktów lub usług z angażującym wezwaniem call to action ma szansę stać się prawdziwą petardą, która zwiększy sprzedaż. Fachowe programy komputerowe pomagają sterować wyświetlanymi treściami. Co więcej, umożliwiają one również interakcję z użytkownikami wybranych aplikacji lub smartfonów.

  • Dynamiczną reklamę łatwiej zapamiętać

Choć tradycyjna reklama statyczna, która często pojawia się na ulicach i miejskich skwerach, zwraca na siebie uwagę, to nie wywołuje tak wielkich emocji, jak reklama LED. Jeśli marzysz o skutecznej reklamie, musisz zapamiętać jedną, bardzo ważną rzecz. Konsumenci kupują określone produkty i usługi niekoniecznie dlatego, że ich potrzebują. Oni poszukują określonych doznań. Muszą uwierzyć, że twoja oferta zagwarantuje im ciekawe doświadczenia. Łatwiej jest je przedstawić za pomocą krótkiego spotu, niż na billboardzie.

  • Alternatywa dla reklamy telewizyjnej

Pomyśl, jak często wychodziłeś z pomieszczenia, gdy w telewizji pojawiał się blok reklamowy? Prawie za każdym razem? No właśnie. Większość z nas tak robi, bo ilość spotów przytłacza, wręcz odpycha. Dlatego wiele osób zwyczajnie je ignoruje.

Dłoń i światła
(źródło: pexels.com)

Teraz zastanów się, co robisz, gdy widzisz tablicę LED. Odruchowo podnosisz wzrok i z zaciekawieniem śledzisz pojawiające się na ekranie obrazy? Z uwagą czytasz każde słowo? Nic w tym dziwnego. Tak zachowuje się większość ludzi. To bardzo dobra informacja dla ciebie, jako przedsiębiorcy.

Dynamiczna reklama ledowa wykorzystuje bowiem naturalne mechanizmy ludzkiego mózgu. Nie jest nachalna i pozornie daje możliwość wyboru. Potencjalny klient sam wyraża zgodę na to, by zapoznać się z komunikatem. Wykorzystaj to!

  •  Najwyższa jakość

Twórcy telebimów zadbali o to, by obraz był nieskazitelny. Głębokie kolory i wyraziste kształty są widoczne w każdych warunkach, niezależnie od pogody czy pory dnia. Tablica LED jest wykonana z wytrzymałych materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne. Solidna konstrukcja wytrzyma naprawdę wiele, co daje gwarancję satysfakcji przez cały okres użytkowania.

  • Nie tylko obraz i napisy

Reklamę LED można dostosować do indywidualnych preferencji. Jeśli ekran znajduje się w miejscu, w którym można bez problemu usłyszeć dźwięk, dodaj ścieżkę dźwiękową do obrazu. Im więcej zmysłów konsumenta pobudzisz do działania, tym większa szansa, że odniesiesz spektakularny sukces. Zaufaj neuromarketingowi i cyfrowej promocji.

Kobieta przy reklamie świetlnej
(źródło: pexels.com)

Reklama ledowa może spełnić twoje marzenia. Od teraz przestań śnić, zacznij działać. Uwierz w potęgę tablic LED. Dzięki nim twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez konsumentów. Kolorowe obrazy, muzyka wpadająca w ucho i odpowiednio dobrane słowa sprawiają, że przekaz staje się wiarygodny. W ten sposób możesz złożyć obietnicę potencjalnym klientom i przekonać ich do zakupów. Wystarczy, że pobudzisz ich zmysły oraz wyobraźnię. Zrób wszystko, by ich nie zawieść!

ZostawKomentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *