Reklama na ekranie ledowym to jedna z najbardziej popularnych form reklamy zewnętrznej i doskonała alternatywa dla tradycyjnego billboardu. Przykuwa wzrok i zachęca do zapoznania się z prezentowaną ofertą. Stojąc w korku, nie można się jej oprzeć. Zastanów się, ile razy obejrzałeś spot, oczekując na możliwość przejazdu. Jeśli chciałbyś skuteczniej promować swoją markę, ta propozycja powinna cię zainteresować.
W ostatnich latach coraz więcej firm decyduje się na reklamę LED. Co ciekawe, nie zawsze są to znane przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji na rynku, które chcą przypomnieć konsumentom o swoim istnieniu. Można wśród nich odnaleźć również mniej znane marki. W ten sposób pragną zaistnieć w podświadomości potencjalnych klientów i wpłynąć na ich decyzje zakupowe. Czy ty również chciałbyś spróbować? Poznaj zalety tego rozwiązania.
Rozwój cyfryzacji i cybernetyki daje coraz większe możliwości. Specjaliści z branży potrafią zrealizować efektowne projekty zarządzane zdalnie praktycznie z każdego miejsca. Dobry pomysł na promocję produktów lub usług z angażującym wezwaniem call to action ma szansę stać się prawdziwą petardą, która zwiększy sprzedaż. Fachowe programy komputerowe pomagają sterować wyświetlanymi treściami. Co więcej, umożliwiają one również interakcję z użytkownikami wybranych aplikacji lub smartfonów.
Choć tradycyjna reklama statyczna, która często pojawia się na ulicach i miejskich skwerach, zwraca na siebie uwagę, to nie wywołuje tak wielkich emocji, jak reklama LED. Jeśli marzysz o skutecznej reklamie, musisz zapamiętać jedną, bardzo ważną rzecz. Konsumenci kupują określone produkty i usługi niekoniecznie dlatego, że ich potrzebują. Oni poszukują określonych doznań. Muszą uwierzyć, że twoja oferta zagwarantuje im ciekawe doświadczenia. Łatwiej jest je przedstawić za pomocą krótkiego spotu, niż na billboardzie.
Pomyśl, jak często wychodziłeś z pomieszczenia, gdy w telewizji pojawiał się blok reklamowy? Prawie za każdym razem? No właśnie. Większość z nas tak robi, bo ilość spotów przytłacza, wręcz odpycha. Dlatego wiele osób zwyczajnie je ignoruje.
Teraz zastanów się, co robisz, gdy widzisz tablicę LED. Odruchowo podnosisz wzrok i z zaciekawieniem śledzisz pojawiające się na ekranie obrazy? Z uwagą czytasz każde słowo? Nic w tym dziwnego. Tak zachowuje się większość ludzi. To bardzo dobra informacja dla ciebie, jako przedsiębiorcy.
Dynamiczna reklama ledowa wykorzystuje bowiem naturalne mechanizmy ludzkiego mózgu. Nie jest nachalna i pozornie daje możliwość wyboru. Potencjalny klient sam wyraża zgodę na to, by zapoznać się z komunikatem. Wykorzystaj to!
Twórcy telebimów zadbali o to, by obraz był nieskazitelny. Głębokie kolory i wyraziste kształty są widoczne w każdych warunkach, niezależnie od pogody czy pory dnia. Tablica LED jest wykonana z wytrzymałych materiałów odpornych na uszkodzenia mechaniczne. Solidna konstrukcja wytrzyma naprawdę wiele, co daje gwarancję satysfakcji przez cały okres użytkowania.
Reklamę LED można dostosować do indywidualnych preferencji. Jeśli ekran znajduje się w miejscu, w którym można bez problemu usłyszeć dźwięk, dodaj ścieżkę dźwiękową do obrazu. Im więcej zmysłów konsumenta pobudzisz do działania, tym większa szansa, że odniesiesz spektakularny sukces. Zaufaj neuromarketingowi i cyfrowej promocji.
Reklama ledowa może spełnić twoje marzenia. Od teraz przestań śnić, zacznij działać. Uwierz w potęgę tablic LED. Dzięki nim twoja marka zostanie lepiej zapamiętana przez konsumentów. Kolorowe obrazy, muzyka wpadająca w ucho i odpowiednio dobrane słowa sprawiają, że przekaz staje się wiarygodny. W ten sposób możesz złożyć obietnicę potencjalnym klientom i przekonać ich do zakupów. Wystarczy, że pobudzisz ich zmysły oraz wyobraźnię. Zrób wszystko, by ich nie zawieść!