Reklama na cały ekran jest już passé. Poznaj przyjazną reklamę od grupy Open Mobi!

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Na pewno pamiętacie reklamy typu full page, które wyskakiwały na naszych ekranach i zasłaniały całą treść strony. Na pewno też nie jest to wspomnienie szczególnie miłe.

Na szczęście już jakiś czas temu algorytm Google zaczął blokować tego typu reklamy, więc siłą rzeczy także reklamodawcy zaczęli z niej rezygnować. W przyrodzie jednak musi być równowaga, więc coś w miejsce full page musiało się pojawić. I rzeczywiście, grupa Open Mobi wprowadziła niedawno na rynek nowy format reklamowy.

80% ekranu

Friendly Ad, bo tak go nazwano, zajmie tylko 80% naszych ekranów. Jak przekonuje CEO grupy, Marek Naruszewicz, dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownik wciąż będzie wiedział, jaką stronę przegląda, jeszcze przed zamknięciem komunikatu.

Zadbano także o user experience i intuicyjny interface: zrezygnowano z klasycznego krzyżyka, którym do tej pory zamykaliśmy wyskakujące okienka, i zastąpiono go przyciskiem „wróć na stronę”. Przycisk widoczny jest przez kilkanaście sekund (tyle trwa wyświetlanie reklamy), a następnie całe okienko zamyka się samoistnie.

Nowy format reklamowy dotyczy, póki co, wyłącznie urządzeń mobilnych. Być może za jakiś czas zobaczymy go także w wersji desktopowej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak eleganckie opakowania wpływają na percepcję luksusu w branży jubilerskiej, odzieżowej i kosmetycznej
/
Jak eleganckie opakowania wpływają na percepcję luksusu w branży jubilerskiej, odzieżowej i kosmetycznej
Dowiedz się, jak nowoczesne opakowania podnoszą percepcję luksusu w branżach jubilerskiej, odzieżowej i kosmetycznej. Odkryj moc, jaką niosą ze sobą eleganckie opakowania.
Jak spersonalizowane wtykacze do lodów mogą pomóc twojej firmie wyróżnić się na rynku?
/
Jak spersonalizowane wtykacze do lodów mogą pomóc twojej firmie wyróżnić się na rynku?
Odkryj, jak unikalne, spersonalizowane wtykacze do lodów mogą zwiększyć widoczność Twojej marki i przyciągnąć nowych klientów.
Jak technologia wpływa na personalizację gadżetów reklamowych: przegląd nowoczesnych metod
/
Jak technologia wpływa na personalizację gadżetów reklamowych: przegląd nowoczesnych metod
Artykuł omawia unikalne metody, jakie technologia wprowadza w personalizacji gadżetów reklamowych, wprowadzając nowoczesne podejście do marketingu.